Svårt att bestämma mig...

Snart får jag lönen och jag har lite planer på vad jag ska spendera dem på, dock kan jag inte riktigt bestämma mig ;)

Antingen ett Nikon objektiv, inget mindre än Nikkor AF-S DX 55-200 G ED VR
Är riktigt sugen på att köpa det... Båda objektiven till våran kamera är nämligen sönder så när jag nu har pengar så känner jag att jag kan unna mig det och så får pappa det som en liten för tidig födelsedagspresent.

Annars så står det bara STOR shopping som andra alternativ...
Nya ridkläder, smink, kanske några snygga klackskor?
Vill även åka till Lager 157 och där blir det nog lätt att spendera pengar ;)
Ullared hade ju inte heller varit fel...

Yes... Beslutångest gånger hundra!!

Har även tänkt att spara liiite då jag har lite hemliga planer som jag sitter och smider på här i min ensamhet, haha nej så farligt är det inte men drömma får man! :D

Puss och kram!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0