Tatuering's funderingar

Har länge nu velat tatuera mig, tanken har hela tiden varit en g-klav bakom örat men ju mer jag tittar runt på nätet blir jag mer och mer kluven...

Just nu står det mellan en g-klav bakom örat, ett grå tonat hjärta på naken, en betydelsefull text på skulderbladen och sist men inte minst ett litet hjärta, kors och ankare på handleden.

Kan inte välja då jag skulle vilja ha Alla, men jag får börja med en utav dem ;)

Lutar åt g-klanen bakom örat, nu ska jag bara komma på vart jag ska tatuera mig, hyffsat billigt är ju alltid skönt men det ska även vara en bra studio...

Tips mottages gärna! :)

Kram



Kommentarer
Linnea

jag tycker gklav eller en text! :D hihi

Vad söt du är och länkat min blogg emma, puss och kram!

2012-04-27 @ 07:18:20
URL: http://nattstad.se/LinneaaFalk


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0