What doesn't kill you make you stronger!

God morgon världen!

Jag ligger fortfarande kvar i sängen men funderar på att snart gå ner och äta frukost, och med frukost menar jag goodis (a)

Idag händer antagligen ingenting, ikväll blir det påskmat men det är nog allt..

Imorgon och på måndag ska jag jobba och imorgon följer Malin och Lena med medan Alex följer med på måndag, är fortfarande sjuk och blir helt slut i kroppen efter att bara gått i trappan så dem ska följa med och hjälpa till, ska även bli kul att ha någon att prata med och slippa vara där helt ensam :p

Någon dag i veckan ska jag även (antagligen) åka till Julia, har inte bestämt när eller hur länge än, men det ordnar sig :)

Puss, hörs<3



Kommentarer
Anonym

vart jobbar du?:)



och ska du köpa en ny häst?:(

2012-04-07 @ 21:14:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0