Why is it that when my life is so perfect, someone or something comes in to destroy it, and then everything is gone

Bussen till skolan går 11:13 och sen har jag lite dö tid i skolan innan mitt utvecklingssamtal klockan 12:25, men har tänkt gå till biblioteket så jag klarar mig nog ;)
Direkt efter utvecklingssamtalet har jag mitt engelska nationella och sen slutar jag för dagen klockan 13:30

Väldigt skönt då jag absolut inte är frisk utan tvingar mig själv till skolan för att göra provet, hade varit för jävligt om det var en lång dag.

Vi hörs senare.

Puss<3



Kommentarer
Aida

Fin header! :)

Hoppas du får en bra dag :D

2012-04-04 @ 11:36:57
URL: http://aaidah.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0