You ask, I answer

Tänkte svara på några kommentarer :)


* "Din blogg är super fin!! Jag läser den varje dag:)
Hoppas att det löser sig med hästgrejjen!:)

En fråga; vem är Lena, din syrra?:)

Kram!"

- Svar: tack så jätte mycket! Det värmer att höra :)
Det kommer det göra, det är bara att gå vidare och försöka acceptera det som hänt :)

Lena är min lilla systers bästa kompis, eller dem är väll mer som systrar och hon har blivit en del av våran familj då hon i stort sätt bor här och därför har hon även blivit min syster :)
Det finns inga bättre än Malin och Lena och jag älskar dem två små töntarna <3

* "Hur mycket väger du? :)"

- Svar: oj.. Jag har absolut ingen aning, var ett tag sedan jag vägde mig då jag inte riktigt bryr mig om hur mycket jag väger utan istället tycker det är viktigare hur jag ser på mig själv.
Jag tror att man hakar upp sig för mycket över vikten och glömmer hur man ser ut, jag försöker göra tvärt om istället.
Så länge jag är nöjd över min kropp spelar vikten inte så stor roll :)

Kram!



Kommentarer
Len

2012-04-13 @ 15:51:43
Penis

Puss , älskar dig min STORA tönt! :D <3 <3

2012-04-13 @ 15:52:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0