Ännu en riktigt bra dag!

Idag kom jag hem iallafall ca 2timmar tidigare än igår, dem timmarna gjorde dock inte så stor skillnad med antar att jag kommer uppskatta sådana timmar mer senare.

Jag vet att jag lovade och jag hade faktiskt tänkt sitta ner och skriva ordentligt och rolig fakta om dem senaste dagarna men insåg ganska snabbt när jag kom hem att tiden inte räckte till så blir ett snabbt inlägg nu istället med bara det viktigaste :)

Igår:
* träffade en tjej på tåget som går i min klass, vi började prata och har sedan dess umgåtts. Hon är dock den andra Emma i klassen... Haha, men jag trivs verkligen med henne.

*vi åt tårta och fick lite snabb information innan vi slutade

*jag och Emma åt glass och subway inne i Varberg i brist på tåg ;)

*emma bor i Kinna så hon är min nya tåg kompis :p

*jag kom hem klockan 20:30 ungefär. ZzZz

Idag:
*gick upp klockan 5

*fick vänta på tåget i Kinna i ca 40 min då ingen annan buss passade in och så kommer det vara för resten av mitt skol liv...

*fick Massa information om stall regler m.m

*lekte namnleken -.-

+ *tittade när tvåorna red skolhästarna! :D

+ lite om vad jag tyckte om skolhästarna: alla hästar såg riktigt trevliga ut, dem kom ju nästan precis från sommarbetet så lite runda om magen kan man väll allt säga att dem var men vissa såg "bättre" ut än andra :p
Jag fastnade speciellt för 4st utav de 10 (?) hästarna men det är svårt att säga vilken jag absolut inte tyckte om och tvärt om då alla rider olika bra på olika hästar plus att det går olika bra från gång till gång. Så det skall bli kul att få testa skolhästarna på torsdag :D

Lite snabbt om i morgon är väll att vi skall till Ullared gemensamt på morgonen-förmiddagen-middagen för att sedan efter det prata om lite data program.
När jag slutat 15:00 åker jag hem så fort jag kan egentligen, stannar Emma kvar pågrund av något så gör ju jag det med då det är roligare att åka 2 än 1.
När jag är framme i Kinna möter Thomas mig och så går vi hem till honom så att jag lär mig gångvägen då jag kommer sova hos honom på veckodagar fram över och även imorgon då. Det ska bli skönt att slippa gå upp klockan 5, behöver bara gå upp klockan 6 :D

Nu ska jag sova, börjar faktiskt bli trött..

puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0