Dags för mig att krypa ner under täcket

Precis som rubriken lyder så är det verkligen dags för mig att soova!

Har varit borta hos hästarna och pussat på dem och på söndag så får dem komma hem i ca 2veckor, ska faktiskt bli skönt att ha dem i hagen precis vid huset så att man ser dem varje dag :D

Nu har jag precis smort in hela mig, har känt mig torr och äcklig sedan i förre går så nu var det dags ;p

Imorgon har jag tänkt sova ut hyfsat länge, jag har tänkt sätta klockan på halv 11 för efter det skall jag hinna städa badrummet+hallen+köket+duscha+fixa mig för klockan 4 kommer gäster då vi skall ha kräftskiva. Mysigt kommer det nog allt att bli :)

Sov gott, hörs imorgon



Kommentarer
penis

DU ÅKER HIT OCH TITTAR HÄSTARNA MEN DU TITTAR INTE IN TILL MIG!
DU HAR BÖRJAT PÅ EN NY SKOLA OCH JAG GISSAR PÅ ATT DU HAR EN DEL ATT BERÄTTA!
Duuu fåååår ju sääääga tiiiilll näääär duuu koommmmeerr!!!

Det var inte snällt.

2012-08-24 @ 22:00:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0