Effektiv dag!

Nu har jag precis jobbat klart dagens pass. Jag utnyttjade tiden (och vädret) så efter förmiddagens pass åkte jag bort till hästarna, jag och Ida red ner till grushålan och så blev det precis som jag hade planerat. Ridpasset idag gick ut på att fokusera på traven, red bara i 30-40 minuter då jag hade en tid att passa men känslan var grym så känns som det mest effektiva passet än så länge. Blev bara lite galopp och dessvärre tappade både hon och jag fokus efteråt men i skritten och traven gör vi framsteg hela tiden. Efter ridningen åkte jag tillbaka till jobbet, jobbade klart dagens pass och nu sitter jag hemma i soffan och tittar på OS. Puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0