En nöjd Emma

Skolan idag har varit som vanligt - stalltjänst, så ja... Kanske inte som vanligt ändå ;)

Jag har ju redan läst svenska och engelska kurserna så jag och Emma har håltimma medan våra klasskompisar sitter och sliter. Haha nej men det blir perfekt att plugga eller rida på den tiden!

Idag när jag kom hem åkte jag och pappa och red, Lixsa gick awesome! Är så stolt över henne! :D
Red ett kort pass men dock intensivt med mycket travarbete, så min fina tjej var alldeles svettig trots att jag red runt klockan 8 men känslan var underbar och hade jag kunnat hade jag aldrig slutat rida ;)
Pappa som bara sett mig rida henne en gång innan vilket var 3 gången jag red henne kunde se stora förbättringar vilket var kul att höra :D

Nu ska jag sova, är så utmattad att jag nästan somnar så fort jag lägger mig ner i sängen...

Imorgon skall jag rida både en häst på skolan och sedan Lixsa, skall bli kul!

Puss, sov gott



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0