Everything

Dagen har varit kanon, hela helgen har varit det!

Har umgåtts med Thomas, ridit både Lixsa och Gusten, fått ett oväntat besök av kusin mineral Jennifer vilket var väldigt roligt, den tjejen är för underbar (och nej det skriver jag inte bara för att jag vet att hon kan läsa det här... Hej Jennifer! ;)) haha nej men det var ett roligt besök och hon är alltid välkommen :D

Igår kväll/natt låg jag och Thomas ute på studsmattan under tusen filtar med mina syskon och tittade på stjärnfall, riktigt mysigt och jag hann se några fina fall innan jag lyckades somna.

Idag var vi duktiga och fixade hästarnas hage, blev en ändå stor utav tre små.
Tanken just nu är att Rullan och Celika och kanske någon/några utav Karins hästar skall komma hit i några veckor och beta av vårt bete för att sedan återvända till Karin för att tillbringa vintern där.
Blir antagligen Lixsa och Gusten som kommer hit men det återstår att se :)

Nu ligger jag uppe i min säng och tittar på film, just nu Abduction och efter det väntas massa andra. Mysig söndag, min näst sista fria söndag innan skolan börjar...

Puss

Bild: från midsommarafton :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0