Fin himmel

Är det inte deprimerande när det är mörkt när man går till skolan och att det börjar skymma när man är påväg hem från skolan?!
Okej, lite mysigt antar jag att det är men inte när man har annat att göra ;)

Dagen har bestått av stalltjänst, ridning och en inställd matte lektion, allt har gått jätte bra :)

Imorgon har jag inga lektioner som har med hästar att göra, har dessutom varken svenska, engelska eller matte framöver vilket är skönt för då kan man plugga och hjälpa Emma och såklart mina andra kära klasskamrater som har egna hästar :)
Så om någon av er läser detta just Nu så ska ni veta att det bara är att fråga för jag hjälper gärna till! :D

Nu har jag tänt ljus och skall snart lägga bort mobilen och sova.

Puss puss

Bild: bjuder på en fin bild på himmelen från imorse



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0