Första veckan på SRG avklarad!

Oj vad död jag är! Helt sjukt vad slut i både kropp och huvud man är efter bara en vecka i skolan... Men får hoppas att man vänjer sig med tiden ;)

Var ju som sagt i Ullared med klassen i onsdags och handlade upp mina 500 kr men fick köpt två grimmor till mina små bustroll, har inte träffat dem på mer en än vecka nu, så jag funderar på att ta hem dem i morgon på förmiddagen så att jag hinner träffa dem på skolveckorna :)

Köpte även hundgodis, chips, pennor, suddi, godis till kaninen, myrrolja, choklad, gummiband till hästar, trosor, skal till min iPhone, har säkert glömt något men kommer inte på något mer just nu...

Orkar inte skriva särskilt mycket men övernattningen hos Olivia inatt var toppen och det var skönt att slippa gå upp så tidigt!

Snart skall jag bort till hästarna, skall hälsa på dem och prata med Karin om imorgon.

Puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0