Göteborg

Idag gick jag, Malin och Lena upp klockan 8 för att åka in till Göteborg, Malin fick köpt ett par shorts och hårfärg och jag fick köpt en penna, så dagen har varit lyckad!

Vi passade även på att hälsa på mormor vilket var mysigt :)

Har klippt både mammas och Malins hår och skall även färga Malins hår om en stund.

Ikväll blir det ridning, inte blivit av på flera dagar så det är verkligen dags nu!! Har lite olika planer men vi får se vad det blir, blir antagligen intervall/klättring eftersom det inte blev av i lördags då kusin kom och tittade.
Har tänkt köra intervall/klättring en gång i veckan, tror det kan göra gott iallafall nu i början.

Så fort jag fått skolschemat skall jag sitta ner och göra ett ridschema, lördagar har jag redan bestämt att det ska vara en ledig dag men den kommer gå att flytta på beroende på tävlingar, plugg m.m

Har lite inlägg som kommer upp under resten av dagen :)

Puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0