Haha, min syster är för go...

Haha, jag vet att jag sagt sov gott för en timme sedan men måste bara berätta vad min kära syster gjorde när jag stod och fixade mig i badrummet. Hon kom in med en stor padda i handen som hon döpt till Skuttet, och när alla vi andra i familjen klagade på hennes nya slemmiga vän var hennes kommentar "vadå!? Paddor har också känslor, dem har också ett liv." Hon är för gullig Ida, sötare syster finns nog inte, nu är Skuttet utsläppt i det fria igen trots Idas önskningar om att få behålla den x) Btw, Ida sover hos mig inatt, jobbigt att sova ensam efter flera nätter med Thomas bredvid mig, så hon är gullig och ställer upp som "låtsas Thomas" haha...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0