I even see you in my dreams

Maten blev riktigt lyckad, dock så kommer ni inte få receptet än kanske inte ens förrän imorgon men inom dem närmaste dagarna skall det ligga uppe här på bloggen!

Just nu ligger jag uppe i min säng, lyssnar på musik, är heelt beroende av Justin Bieber's låt "Thought of you" så den går om och om igen ;)

Saknar Thomas, ganska (väldigt) mycket, det är så tomt utan honom...

Imorgon är det inget jobb så jag kanske tar med mig mina små systrar till stan för lite shopping, jag behöver saker inför skolstarten den 20:de, annars blir det en lugn hemma dag med hästarna inberäknade, har inte blivit något med hästarna alls på två dagar då det har ös regnat och åskat plus att jag har jobbat och haft en vilodag.
Så imorgon blir det ridning och fix med dem små :)

Kanske uppdaterar mer senare, om inte så har jag somnat...

Puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0