Idag känner jag inte för att le.

Vet inte vad det är med mig men den senaste veckan har jag inte kunnat sova på nätterna, vaknar hela tiden och drömmer mardrömmar, inte förens man kan skymta solen under persiennerna lyckas jag somna ordentligt.
Börjar bli lite trött på det nu!...

Iallafall, idag är inte min dag. Hade planerat att åka till skolan och tömma mitt skåp men sen när jag gått upp tidigare än planerat, har fixat klart mig kommer jag ju på att mamma har bilen på jobbet. Och jag har ingen lust att bära runt på "mitt skåp" i bussen...
Får försöka hinna det på måndag istället, innan jag tar tåget till Varberg.

För övrigt så känner jag mig inte särskilt bättre, har en hemsk huvudvärk och jag känner mig fortfarande febrig.

Åh vilket roligt inlägg det blev nu ;) haha, bara massa klagomål men nu har jag fått ur mig det så resten av dagens inlägg kan bli roliga :)

Puss

Bild: Lena får stå för bilden i detta inlägg ;p



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0