Imorgon börjar mitt nya liv

Igår kom Thomas hit och sov här tills idag, vi tittade på film och åt godis vilket var toppen :)

Idag runt klockan 12 åkte jag,mamma och pappa till Varberg, det var föräldramöte men eftersom jag aldrig sett hur det ser ut där nere så följde jag med.
Är riktigt nöjd över mitt val att byta till SRG, rektorn + svenska och engelska läraren var verkligen helt grymma!

Mamma och pappa körde mig till Göteborg efteråt där Rix fm festivalen var, missade däremot alla dem jag ville se så jag stannade en stund innan jag åkte hem igen.

Nu ska jag upp och packa till imorgon och efter det ska jag hoppa in i duschen :)

Pappa kör mig till tåget imorgon och innan det åker vi till gymnasiet så jag kan tömma mitt skåp och även till Kinna där jag ska försöka byta ut mina buss och tåg kort eftersom dem måste funka efter 19:00 och även på helgerna...

Hörs senare!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0