Min kropp protesterar..

Ajajaj vad min kropp inte tyckte om att rida idag... Min hjärna ville inte sluta men ända sedan efter ridpasset har jag haft så ont i kroppen att jag mått illa.
Ett tag där kunde jag inte lyfta min mobil med höger armen... Hehe min kropp tyckte inte om att trilla av i söndags. Konstigt va? ;)

Blev därför inte något pass för Lixsa's del då jag har så förbannat ont, feber har jag också lyckats få -.-
Love my life...

Imorgon Ska jag däremot rida oavsett om jag har ont! Punkt slut.

Nu kära vänner ligger jag uppe i min säng, jag har tänt massa värmeljus och skall lyssna på musik tills jag somnar. Behöver verkligen slappna av :)

Hörs väll imorgon fina ni, puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0