Mina tankar inför skolstarten...

  • Just nu är mina känslor inför skolan väldigt neutrala, vet inte om jag ska vara glad,ledsen eller nervös.

 

  • Jag kommer dit helt ensam och kommer inte att känna en ända, men det gör mig faktiskt inte så mycket, inte än iallafall...

 

  • Jag har inte några förväntningar mer än att hitta en bra häst som passar mig och att jag kommer utvecklas både som person men också med min ridning.

 

  • Jag är väldigt glad att jag tog den här chansen för jag vet att jag kommer trivas och tycka att det är roligt. Detta passar mig som handen i handsken!
 
  • Något jag är nervös över är att inte passa in nivå mässigt, att jag inte rider lika bra som alla andra, att jag inte har lika snygg utrustning och att jag inte kan lika mycket... Det kommer säkert släppa så fort jag väl är där men just nu är det väldigt jobbigt att tänka på alla andra som också skall börja på måndag. Vad kommer dem tycka om mig?...
Men som sagt så är jag väldigt glad att jag vågra. Man Måste Våga För Att Vinna.
 
Puss
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0