Helgen

Hej på er!

Gårdagen var hur bra som helst, verkligen bästa födelsedagen hittills, så nu är det bara 364 dagar kvar tills jag fyller 18, ni kan nog inte fatta hur många gånger jag sa meningen "Nu är det bara ett år kvar tills jag fyller arton" igår, haha ;)

Fick lite mer grejer igår plus att jag glömde lite i mitt inlägg igår, jag fick en hår donut, ett par ridvantar, och på kalaset fick jag örhängen, 440kr, tre par skor och ett par mys tofflor som matchar mina pyjamas kläder :)

På kvällen åkte vi ju som sagt till Bamboo och åt middag och då fick jag Femtio nyanser av mörker utav Thomas, kan även tillägga att boken redan är utläst...

Imorgon har jag tänkt ta kort på lite utav grejerna jag fick, ska även gå med Malin till ån och ta kort. Åhhh så skönt det är med ett bra och fungerande objektiv, är så grymt lycklig!

Ska sitta klistrad framför datan "hela" dagen imorgon för att lägga upp bilder och skriva inlägg till er så att ni har något att läsa och se på medan jag är på Hagård Hästgård och jobbar från och med nyårsafton till den tredje januari.

Hörs mer senare, puss

https://cdn2.cdnme.se/cdn/6-1/2426238/images/2012/pic_50df5a75ddf2b32ce9009f82.jpg" class="image">



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0