Idag

Hejsan

Har varit i Göteborg och även i Kungsbacka sedan 10 imorse, åkte med Mamma, Pappa och Alex för vi skulle köpa försenad julklapp till Alex och sedan lite presenter till mig.
Kanske inte så kul att veta vad jag får men då får jag i allafall sånt jag vill ha plus att vi vet att det passar i storlek m.m

Vi passade även på att åka till Morfars grav då det var första julen utan honom och vi inte kunde åka dit på julafton...

Alex köpte sig en data vilket betyder att jag kommer att få hans gamla lilla datan, och det klagar jag ju inte på ;)

Nu är jag helt trött i huvudet och kan inte sluta längta till på fredag!

Hörs senare skulle jag tro, puss

Bild: 4 bilder från dagen :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0