Julmys

Sitter äntligen hemma, kan säga att jag tröttnade på att sitta i biblioteket efter 3 timmar...
Men jag fick med mig 4 böcker hem så nu ska jag nog hålla mig sysselsatt ett tag ;)

Idag har granen åkt in och jag har precis pyntat den, i år fick mina syskon hålla sig borta då jag ville ha den fin och enkel utan massa grejer på, haha men dem lyssnade iallafall.

Nu sitter vi alla i soffan och lyssnar på julmusik efter att ha ätit tacos, om en stund ska jag och Malin gå ut och ta in hästarna.

Kram!

Bild: Malin passade på att ta sig en tupplur när vi ändå var i biblioteket, så här fin var hon efter att jag fått väckt henne... hon har fortfarande ett blåmärke i pannan ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0