Just because it hurts doesn't mean you gonna die

Hej

Har helt enkelt inte orkar blogga idag, blev inte heller någon fotografering vid ån då det var så dåligt väder och ljus men jag har fotograferat lite julklappar och födelsedags present som kommer upp inom dem närmsta dagarna.

Dagen har tillbringats i sängen med en bra bok som redan är utläst, det var iför sig en "barn" bok så jag hade räknat med att det skulle gå fort...
Har även fixat i stallet och pysslat lite med djuren vilket är riktigt skönt när man har all tid i världen på sig.

Nu har jag nästan packat klart inför imorgon då jag och Malin åker till Hagård Hästgård runt klockan 12 och kommer hem igen på torsdag. Jag ska nämligen jobba och Malin följer med som sällskap :)

Vi hörs. Puss

Bild: Tagen när jag var där på praktik, deras ridhus :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0