Tisdag

Igår var det exakt en vecks kvar till julafton, helt sjukt vad tiden går fort...
Det är ju inte långt kvar tills jag fyller år heller för den delen, känns skönt, men shit vad bra det hade varit om det hade varit 18 jag fyllt nästa fredag... Det hade jag ju absolut inte klagat på ;)

Hade det riktigt kul i Kinna igår, tittade när Viktor klippte sig, slingade håret och sist men inte minst fixade ögonbrynen, haha.

Åt även sushi för första gången i mitt liv plus att det var första gången jag åt med pinnar, men maten var riktigt god och jag var riktigt duktig på det där med pinnarna :p


Idag skulle jag och pappa städat och fixat inför julafton då vi ska ha det hos oss i år, han har däremot fått feber så han lär ju skylla på det så att det bara blir jag som städar.
När mina små syskon kommer hem skall vi även ge oss upp i skogen och fixa gran :D då kommer jul känslan verkligen komma!

Vi höra mer senare :*



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0