+ -

Hiss och diss just nu:

+ att jag börjar lära känna Julia bättre, hon är verkligen en toppen vän och är verkligen en tjej jag vill fortsätta lära känna och umgås med! Kärlek till dig! <3

+ skolan, kanske inte skolan i sig men att komma in i rutiner igen.

+ träna, Älskar det! Afrodans, zumba eller bara ett härligt pass i gymmet, känns så härligt. Ska även testa på spinning och box någon gång...

+ känslan när man känner att man klarar allt!

+ bloggar, jag älskar att läsa bloggar, framförallt kompisars bloggar men det är härligt att läsa om folk som man inte känner och kunna drömma sig bort ett tag att man också skulle kunna ha det så.

+ drömma, sova. Absolut det bästa och skönaste som finns!

+ min familj<3

+ att känna sig älskad.

+ blundstone, vet att jag dissat dem innan men ju mer jag tänker på det desto mer gillar jag dem.

+ MUSIK<3




- skolan, är så skol trött just nu så det är sjukt.

- att vilja ha massa saker fast man vet att man inte kan få det.

- obesvarad kärlek.

- att känna sig sviken.

- att vilja kolla på film men man vet inte vilken man vill se :p

- kroppsideal.

- känslan när man känner att man inte räcker till.

- mensvärk! mens överhuvudtaget suger ganska rejält.

- när man läst ut en bra bok och önskar att den var liite längre eller att man läst den lite långsammare.

- dubbla budskap

Puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0