Baby, you're the best thing I never had.

Nu sitter jag och Malin och lyssnar på musik och jag har tittat runt på lite bloggar så man kan väll säga att vi bara chillar järnet ;)
Om en stund börjar CM så då ska vi titta på det.

Imorgon ska jag upp och släppa ut Rullan och rida Bella, regnar eller snöar det rider jag ändå, det är bara om det redan är snö på marken som jag får hoppa över och rida och ta det på fredag istället.

Har tänkt mig ett ordentligt skritt pass för att känna igenom henne och få henne riktigt lösgjord.
Efter det ska jag massera och bara ta hand om henne, klippa pannluggen, man och svans.

Sen är det Rullans tur att bli ompysslad, Bella ska träna på att stå själv i hagen så blir bara att jag borstar, klipper pannluggen, man och svans och kanske går en pytte promenad med Rullan så Bella inte ska stå själv för länge nu i början.

Men det får ni höra mer om imorgon :)

Puss <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0