Besvikelse

Blev inte riktigt ett sådant pass som jag hade hoppats på, hon var seg, haltade, och bara konstig så blev att jag bara red henne på vägen i en kvart, 20 minuter kanske och jag kände verkligen att något var fel.

Annars så var hon snäll, myste med henne i stallet och pussade på henne.

Hon fick även sitt mellanmål inne idag så hon kom inte ut i hagen förrän halv 12 idag, och det märktes på henne att hon inte ville ut i den leriga hagen ;p

Nu ska jag nog baka muffins... Har varit sugen på det sen igår och ett par kletiga choklad muffins hade ju inte suttit fel :)

Ska även prata med mamma om när vi ska köpa träningskort, vill verkligen komma igång och träna igen!
Och både mamma, jag och Alex ska köpa gymkort så får väll prata med dem om det ;p

Puss<3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0