Brev

Jenny hittade ett brev jag skrev till henne när vi var små... Shit vad pinsamt men här får ni se hur gullig jag var när jag var liten...

Det pinsammaste är nog när jag skriver: jag klarar inte mer, utan kille och världens bästa bästis!

Vadå utan kille? :s jag var typ 3, haha nej men kanske 10år? Hur seriösa trodde jag att mina förhållanden var egentligen som höll i typ en vecka innan jag bytte till nästa för att vara tillsammans med honom i en vecka för att sedan byta tillbaka till den innan och så höll det på..
Hur desperat var jag inte x)

Och tro mig, jag klarade mig bra då utan kille och det har jag gjort de senaste åren med, jag är ett levande bevis för att det går att leva utan pojkvän, sen har jag ju en tendens att bara dras till idioter men det behöver vi ju inte prata om nu ;p

Nu ska jag läsa Solo och sen sova, imorgon är en låång dag.

Puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0