Du

När man mår så här känns det som att det inte finns någon i hela världen som vet vem man egentligen är.
Men jag vill inte må så här, jag vill inte känna så, jag har underbara vänner som jag alltid vet finns här för mig.
Men DU bryter ner mig till små bitar, du trycker ner mig tills det inte finns något spår kvar av mig, du får mig att hata mig själv och allt jag gör, du får mig att blunda och inte se det bra jag har.

Om jag skulle rymma, vart skulle jag rymma då?
Om jag skulle gråta, vem skulle trösta då?
Om jag skulle försvinna, vem skulle sakna mig då?...



Kommentarer
Penis

Emma, älskar dig så himla mycket och det vet du och jag finns alltid här om du vill prata!

+ om du ska rymma kan du komma hit!

+ om du vill ah tröst , så tröstar jag gärna!

+ om du skulle försvinna , skulle jag saknade obeskrivligt mycket. <3

2012-01-17 @ 16:21:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0