God morgon ~ God natt

Jag ska nämligen lägga mig och somna om vilken sekund som helst.
Min mensvärk har inte gått över och vad jag har lärt mig under dessa år är att det bara blir värre av att vara i skolan, kylan och att behöva sitta ner timma efter timma är bara Aaaj helt enkelt ;p

Mamma har däremot fixat ett par tabletter som ska hjälpa, än så länge har dem inte hjälpt men det stod på paketet att man kan behöva ta dem några dagar innan dem hjälper så då borde dem ha hjälpt till i morgon så jag kan gå till skolan ;) kan ju drömma om det iallafall!

Har tänkt sova några timmar till som sagt och sen äta lite, har tänkt ta varm obo'y... (y) och sen bara ligga i sängen och vila, titta på film, läsa och sova :)

Ni som är i skolan under dagen, Ha en bra dag!
Och ni som är hemma av någon anledning, Krya på er! och Ha en bra dag!

Puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0