Halsfluss

Jodå, nog hade jag halsfluss alltid.

Läkaren tittade i min hals i en halv sekund, medans jag sa "aaaaaa" sedan kände han på halsen i högst en halv sekund och så sa han "ja, detta är halsfluss"

Han sa även att man såg så tydligt så det var inget snack om att det var halsfluss så jag behövde inte ta prover eller något sådant vilket jag tyckte var skönt att slippa ;p

Så nu ska jag äta en kapsel morgon och kväll i tio dagar, jag är ju allergisk mot sånt vanligt penicillin så jag fick något annat konstigt, men bara det funkar så är jag nöjd ;)

Har legat och sovit ungefär sedan vi kom hem från vårdcentralen men har precis varit uppe ur sängen och ätit mat men ska antagligen somna om en stund till iallafall.

Puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0