Härligt

Tjenare tjenare!

Jenny och Lena är här och har sovit här inatt, igår va vi uppe och tittade på film och nu sitter vi och tittar i tidningar och har det riktigt roligt.
Om det blir som jag vill ska vi ha en spa kväll sen, med fotbad, måla naglarna, ansiktsmask, lyssna på härlig musik och bara ta hand om oss själva :) (y)

Jag längtar något otroligt till på lördag :D
Jag och Jenny ska till Julia och äta tacos och ha det riktigt härligt!
Jag har aldrig riktigt umgåtts och lärt känna Julia, men nu när jag går i samma klass som henne börjar jag äntligen göra det.
Hon är verkligen en toppen tjej som får mig att le så det ska bli jätte roligt på lördag! :D

Nä nu ska vi hitta på något.

Pusshej <3



Kommentarer
julia hellgren

va gullig du är Emma! :)

Jag tycker också det är jätte kul att få lära känna dig bättre och så, jag gillar dig verkligen starkt!

+ längtar massor tills på lördag! :) <3

2012-01-04 @ 21:50:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0