I did it!

Å vad jag är stolt över mig själv idag!
Denna dagen kommer jag leva på i flera år fram över :)

Jag kan verkligen inte prata med folk i telefon, jag har kommit över att ringa Julia (kusin) och börjar komma över att ringa mina kompisar men jag får fortfarande panik och hjärtklappning över att ringa till mormor och morfar vilket är Väldigt töntigt.
Jag verkligen hatar att ringa folk, speciellt vuxna men folk som jag inte känner är nog värst.

Idag tog jag mig i kragen och slog in ett väldigt viktigt nummer på telefonen, drabbades av panik under tiden som jag hörde signalerna som gick fram och lättnaden som kom när jag märkte hur vänlig och glad hon var.
Ringde nämligen och sökte jobb/sommarjobb, och jag fick det!
Ska återkomma till henne runt vecka 7 för det är då jag ska komma på prov dag och efter det börja jobba helger :)
Är helt hyper just nu och vill bara skrika!

Jag vågade chansa och vann stort på det, woho! Nu är jag lycklig! :D

Ni kommer höra mer om detta senare, då jag inte vill säga för mycket innan det är helt 100, men åh vad nöjd jag är!

Nu ska jag försöka få bort leendet på mina läppar så inte alla tror jag är helt pantad :p

Puss



Kommentarer
Anna

Vad kul! Var va det någonstans? Några tips på ställen man kan fråga på? :)

2012-01-19 @ 16:52:13
Emma

Sv: eller hur! Är jätte glad :D vill tyvärr inte säga det förens jag börjat där, har fått jobbet men känns bäst att vänta att säga det.

Hm.. Allt beror på vad dy gillar att göra på fritiden, hur nära du vill att det ska ligga där du bor m.m

Men jag skulle kunna skriva ett inlägg med tips om du vill?

2012-01-22 @ 11:15:55
URL: http://emmapaalmgren.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0