I skolan

Nu sitter jag i skolan, har precis haft Svenska och ska ha människors miljöer nu :)

Började kvart över 8 och slutar kvart över 4 så det är en lång och jobbig dag -.- men jag överlever ;p

Imorgon ska vi ha en gemensam BF dag så alla barn och fritid'are ska gå till Friskis och Svettis och ha ett gympa pass där, lär ju bli kul...
Visst gratis träning och det är kul att träna men att träna inför massa människor är ju inte kul... för jag lovar att iallafall hälften kommer gå dit och vara oseriösa och då kommer dem titta på alla som tränar seriöst :p

Så vi kommer börja träna vid 11 och så är träningen i ca 40 minuter, sen dusch och fix och sen slutar jag, Grymt!

Nu ska jag vara lite seriös med mina vänner ;p

Puss



Kommentarer
ANNE

Men hallååå vad skönt att få sluta så tidigt! :D

2012-01-18 @ 09:57:20
URL: http://favs.se/mode
ANNE

SV: Eller hur, det börjar lätta på trycket nu liksom ;)

2012-01-18 @ 12:46:19
URL: http://favs.se/mode


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0