Light up my world

Hej :)

Nu är jag äntligen påväg hem från skolan!

Gick upp klockan 6 imorse och åkte buss med Jemput till skolan så satt och pratade med henne, Terese och Julia, så det var lätt värt att gå upp några timmar tidigare ;p

Däremot så har jag varit helt död hela dagen, skulle lätt kunna somna när som helst...

Imorse pratade jag med vaktmästaren så jag fick byta skåp till bf korridoren, sjukt skönt! Slippa stressa för att hämta böcker, inte veta vart alla kompisar är m.m
Tog ju ca 2 sekunder att byta skåp också så nu känns det väldigt skönt!

Vi har inga prov eller läxor denna veckan så blir en slapp vecka där jag kan göra vad jag vill :D

Hoppas ni haft en bra start på veckan för det har jag haft :)

Puss<3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0