Söndag

Förlåt för att jag inte uppdaterade igår, hade inte tid och ork men får skriva om gårdagen idag, orkar egentligen inte blogga men känner mig typ tvingad ;p

För det första så kom bussen som skulle ta mig till Göteborg ca 40 minuter försent och för det andra så var den propp full förutom en plats bredvid en otroligt snygg kille! (a)
Frågade om jag fick sitta bredvid honom och han log mot mig och sa "självklart", pratade med honom tills han skulle gå av och han tackade till och med för att jag flyttade på mig så att han kunde gå av bussen, han var verkligen jätte trevlig och hade världens gulligaste/finaste röst (a)
Haha okej, nu ska jag byta samtalsämne x)

Väl framme i Gbg mötte jag Julia, gick i affärer, köpte någon sorts milkshake, hyrde filmer på hemmakväll, åkte spårvagn, hämtade ett par skor hos hennes syster och hennes kille, lekte spioner, skrattade och dog.

Efter det kom Hanna så då lärde jag känna henne och så tittade vi på film och var flummiga :)

Åkte till backaplan och hämtade Klara och sen åkte vi till restaurangen Bamboo.
Åt sjukt god mat och hade väldigt roligt, hade med mig kameran så ni får se bilder på allt sen :)

Jag och Hanna umgicks mer eller mindre hela kvällen och hon är verkligen en toppen tjej som jag vill fortsätta umgås med! :D

Vi åkte sedan hem till Julia där vi tittade på film och åt chips, Klara och Hanna åkte hem mellan 24:00-01:00 så vid 02:00 gick jag och Julia och la oss, härligt att sova ;p

Idag gick vi upp vid 8, åkte till kyrkan och jag var med på Julias konfirmationsläsning och sen på gudstjänsten. Åkte sedan in till stan där vi chillade järnet, Köpte varsin röksmörgås, tittade i affärer och sen klockan 15:00 tog jag bussen hem.

Resten av dagen har tillbringats i sängen med en grillchipspåse i knät (a)

Ska snart ut och ta in hästarna och sen titta på film med Malin :)

Ska upp klockan 06:00 imorgon så blir ingen sen kväll för mig idag då jag redan är trött :s

Blev ett långt inlägg...

Puss<33



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0