Funkar inte!

Hallå!
 
Det har inte funkat att logga in på Blogg.se appen, det funkar fortfarande inte så därför
bloggar jag från datan just nu -.-
Jag hatar att blogga från datan nu när jag i stort sätt bara har bloggat från mobilen i ett halvår..
 
Igår blev köket helt klart, bara lite små fix kvar :D
Får fixa en bild senare, har dock ingen "för bild" men ni som har sett hur köket har sett ut kan
se förändringen medans ni andra får nöja er med en "efter bild" ;)
 
Känns som att jag hann med mycket igår, först var jag hos tandläkaren och fick min bettskena,
hoppas som in i helvete att den ska hjälpa! Jag ska ha den en timma varje dag för att vänja mig
och sedan är det tänkt att jag ska ha den när jag sover... kul.
 
Efter det åkte jag, Malin och Lena till biblioteket i Kinna för att låna böcker, hittade tre stycken som
verkar Riktigt bra och alla tre är på ca 500 sidor... haha nu har jag något att göra alla tråkiga regniga dagar :P
 
Sedan blev det stressigt men som tur var hann vi, först åkte vi hem från biblioteket, var hemma i
ca 40 minuter innan vi skulle ta bussen till Hyssna handel för att sedan därifrån ta en buss till Härsjön,
vi köpte jordgubbar,kiwi,banan, cider, jordnötter med skal och choklad som vi satt och mumsade på efter
att Malin och Lena hade badat :)
 
På kvällen cyklade alla Palmgren´s barnen + Lena G 2 till Karin, vi ska nämligen ha Rullan och Celika
hos henne på Sommarbete resten av sommaren vilket kommer bli GRYMT kul!
Så vi var där att och tittade på hagarna och hälsade på hennes hästar :)
 
 
Idag väntas det fix med dem små busarna innan vi i eftermiddag skall gå med dem till Karin :D Awesome!
 
Hörs senare. PUSS
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0