Jag Måste/Vill köpa...

Har lite saker som jag måste köpa i hästväg nu när jag:
 
1. Är skötare på Lixsa
2. Ska börja tömköra och köra ponnysarna
3. Ska börja på ridgymnasiet
 
* Några utav sakerna är minst ett par nya ridbyxor, ett par helt svarta är ett måste då jag
velat ha det hur länge som helst plus att det går och matcha med nästan allt.
 
* Ett träns och bett till Celika då hon varken har något av det och hon är mindre än Batman
så hans saker är förstora.
 
* Rullan behöver också ett nytt träns då hennes är väldigt gammalt, sönder och bara utslitet.
 
* Celika behöver ett par stigbyglar och stigläder, sadel har jag redan fixat.
 
* Jag behöver ett par ridskor, mina är både 3 storlekar förstora och väldigt slitna, sedan vill jag ha
ett par hoppstövlar...
 
När nästa lön kommer blir det att börja beta av den här listan, känns lite surt att alla pengar kommer
gå åt men det är nödvändiga saker jag köper som jag måste ha.
 
Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0