Mer roliga nyheter

På söndag klockan 13:00 beger jag mig till Karin för massa roligheter, först skall vi tömköra de
två små busarna (Rullan och Celika) en sväng för att sedan så småningom köra dem, både Rullan
och Celika är nämligen inkörda men då jag aldrig gjort något av det innan skall vi börja långsamt :)
 
Efter det skall jag få rida, YES, är efter på söndag nämligen skötare på Karins ena nordsvensk Lixsa
så jag skall utvecklas tillsammans med henne, de närmaste målen är att muskla upp henne och att
bygga ett band mellan oss två och det lånsiktiga målet är att ge os ut och tävla.
Jag och Karin stod och diskuterade det länge igår och vi har nu en plan för att få det att funka då jag
börjar skolan i Varberg den 20 Augusti och inte kommer ha lika mycket tid men precis som hon sa så
löser vi det allt efter hand då tanken är att jag skall vara skötare en längre tid.
 
Allt känns jätte bra så nu längtar jag verkligen till imorgon!
 
Puss
 
Bild: Lixsa är hästen närmast kameran. Tagen med min iPhone därav den dåliga kvalitén...
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0