Några härliga dagar!

I måndags, precis efter att jag bloggade kom Thomas hit, och han har sovit här sedan dess, vi har inte hittat på så jätte mycket men vi har varit i Bollebygd, bakat muffins och bara tagit det lugnt. Just nu är han hemma hos sig en snabbis, han passade på medan jag, Malin och Pappa var och badade i Härsjön men han kommer nog när som helst skulle jag kunna tro :) Några dagar i veckan eller om det får bli nästa vecka ska jag umgås med mina kära kompisar, har ju inte varit med varken Jenny eller Therese någon gång alls i sommar och sen måste jag träffa Linnea för vi har mycket att prata om plus att jag saknar henne, men även Julia min älskade lilla kusin måste jag träffa också! Ska försöka uppdatera er mer senare men vill inte sätta mig och blogga när Thomas är här, vilket jag hoppas att ni förstår :) Puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0