Onsdag

Sedan senaste uppdateringen har jag haft några toppen dagar, i söndags efter maten åkte jag med till Mormor för att lämna av mamma men även för att hämta saker till loppmarknaden :) Precis när jag kom hem i söndags kom Thomas hit och han har sovit här tills idag, nu är han och jobbar fast han egentligen har semester :p Han fick även sin present och jag tror faktiskt att han blev glad, får hoppas på det iallafall ;) Loppmarknaden igår gick väll sådär, det kom lite folk men för det mesta Ös regnade det -.- så vi satt för det mesta inne i Thomas bil, haha... Även jag fyndade lite på loppmarknaden, köpte en sadel till Celika och ett nytt schabrak till båda töserna, Alex köpte även en matta ;) Idag fyller Pappa år så igår åt vi pizza för idag kommer Mamma och Mormor på middag :) Hörs senare Puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0