Sol!

I onsdags låg jag som sagt och solade hela dagen, runt klockan 19:30 åkte jag, mamma och Ida till hästarna för att rida.

Blev ett lugnare pass med mycket skritt och lite trav. Ida red Gusten och så red jag Lixsa så klart ;)

Efter att vi ridit kom Thomas hit, vi hittade inte på så mycket då klockan var sent men han sov iallafall över.    Igår åkte jag, Thomas, Malin, Ida och Alex först till Mormor för att fika och titta hur hennes lägenhet ser ut efter allt arbete och sedan vidare till havet. Vi badade och solade men runt 19 tiden åkte vi för att äta. Kan säga att det blev en bra dag :D                                                                                                                                                                            Nu har Thomas åkt men får se om han kommer tillbaka senare. Ikväll blir det ridning, igår fick Lixsa vila då hon gått hela veckan men idag blir det uteritt med Ida på Gusten och mamma bredvid :) Puss



Kommentarer
Sanna

Har du instagram? Vad heter du isf?

Svar: Min instagram heter Emmaismeeaa :D
Emma Palmgren

2012-07-27 @ 16:58:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0