SönDag

Idag är det söndag och jag vaknar upp med ont i huvudet och halsen, hoppas att det går över snart! Igår var inte min dag känner jag, mådde bara allmänt dåligt, grät och skrattade om vart annat hela kvällen tills Ida blev så trött på mig och då gick jag och la mig... Fast egentligen så grät jag inte för att jag mådde dåligt, hade jag gått och lagt mig innan Spyker blev riven av katten så att det droppade blod på golvet så hade jag nog gråtit uppe i min säng istället... Spyker blev iallafall riven av våran katt Zara igår på kvällen/natten, och jag är nog en av världens mest känsliga människa mot blod så när det droppade och skvätte upp på kylskåpet började jag stor lipa och Inte blev det bättre av att han ville söka tröst hos mig och istället skvätte ner hela mitt ansikte med blod :s ush då mådde jag illa! Idag vet jag inte vad som står på schemat... Bada? Slappa? Äh vi får se ;) Puss och kram



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0