Tired

Yes, rubriken beskrivet exakt hur jag känner mig just nu! Är så oerhört trött och har ont i huvudet och i magen så skall snart gå upp och lägga mig och läsa lite :) Först cyklade jag till Karin (2km) sen hjälpte jag till och mockade i hagen från klockan 16:00 till klockan 18:00 då jag cyklade hem igen, har inte ens mockat halva hagen än så imorgon blir det upp tidigt igen för att mocka resten... Inte världens roligaste jobb men man får lite extra träning :P Kom även nästan precis hem från ett kvällsdopp i Hörsjön, dock så badade jag inte då jag känner mig lite hängig/sjuk så väntar tills det är riktigt fint väder ;) Nu ska jag ta Spyker på en liten promenix, har tänkt jogga iallafall halva vägen :) Pussen Btw, det funkar att blogga från appen nu!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0