Ett tag sedan...

Hallå! :D

Var ett bra tag sedan sist och det har verkligen hänt mycket...

Jag har jobbat, varit med Thomas så mycket som möjligt, varit på Frölunda Torg,
Morfar har somnat in efter några jobbiga dagar på sjukhus, så den 3/7 blir det begravning...

Igår var jag och hjälpte till i Mormors lägenhet, var även och köpte tappeter och golv och sedan
var jag med på Ikea och köpte nytt kök.
Sov hos Mormor med Mamma till idag och idag har Mamma klippt och färgat mitt hår, vi har varit
i Kungsmässan och köpt konfirmations present till Julia :)

Sover kvar hos Mormor till imorgon då det väntas shopping i Göteborg, fika med kusin och hennes
lilla familj och sedan åker jag hem på eftermiddagen.

Ska försöka träffa Thomas så snart som möjligt då jag saknar honom, och på lördag blir det konformation
för Julia :)

Har nästan precis ätit pizza och jordgubbar med grädde till efterrätt, nu sitter jag en snabbis vid datan
undertiden som Mamma och Mormor tittar på tv och sedan ska mamma färga mina ögonbryn, får även
se om jag "lånar" mormors badkar och tar mig ett långt bad... det låter ju inte helt fel ;P

Uppdaterar er när jag hinner, orkar och känner för det.

PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0