Jag saknar dig mindre och mindre



En bra början på en än så länge bra helg!

Slutade runt 12-13 igår efter att ha fått reda på att jag ligger på B-C i Svenska och
C-D i engelska, jag hoppas ju på dem högsta utav alternativen men det återstår att se :)

Åkte efter det till Kinna för att äta mcdonalds med Therese och Jenny, hade det mysigt och när vi
var klara hämtade Thomas mig, vi slappade i soffan resten utav dagen och idag gick vi upp
04:30 för att jobba... Eller a han jobbade och jag satt och halv sov i bilen/lastbilen. haha...
Men så länge jag får vara med honom så är jag glad (Y)

Nu är jag hemma och har gjort rabarberpaj som är i ugnen just nu, om någon timmer eller två kommer
Thomas och hämtar mig igen, så får vi se vad denna lördag har att erbjuda :)

Uppdaterar er när jag kan (A)

PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0