Fredag.

Åh vad det var lätt att gå upp ur sängen imorse, hela förmiddagen som annars brukar kännas lång och jobbig har idag gått som en dans på rosor och tiden har bara runnit iväg.

Min lärare Ama var här för ungefär en timma sedan för att kolla läget och se hur gården ser ut, själv så tyckte jag att det var riktigt roligt att få visa henne runt och berätta om allt som händer här på gården.
Självklart ska ni också få mer info och så men det får ni inte för ens jag har kommit hem :)

Mattias är borta, haha, det är inte så dramatiskt som det låter men han åkte iväg för lite mer än en timma sedan och jag har ingen aning om vart han är eller när han kommer tillbaka ;o det återstår att se och jag klarar mig ju själv så det är absolut ingen fara! ;)

Runt halv 4 kommer mamma och pappa och hämtar mig, dem skall först få sig en rundvandring och vara med medan jag eftermiddagsfodrar och så får dem vänta medan jag passar på att duscha här. Får väl se om någon utav syskonen följer med också beroende på när dem slutar skolan idag.
Åhhhh idag åker jag hem ;D

Nu ska jag fortsätta hålla på med min kära iPhone och kanske titta på tv tills det är dags att sätta igång igen.

Puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0