if you saw the world through my eyes

Hejsan!

Var som sagt ute på en Pw/springtur med Spyker i förmiddags och det blev en tur på ca 9km vilket känns och kommer kännas i kroppen :p
Men det var väldigt skönt och behövligt!

Nu har jag städat mitt rum och fixat till mig lite. Målade finger och tå naglar så nu känner jag mig lite fräschare :)

Har dessutom gått och börjat lyssna på Bullet for my valentine efter att Emma har lyssnat på dem hela tiden, trodde Aldrig att jag skulle lyssna och tycka sådan musik är bra men yes det är faktiskt bra! ;)

Emelie har lagt upp massa gamla bilder på fb så tänkte bjuda på en söt bild när jag rider Rullan och hon rider Teddy... Gamla goda tider det där som man verkligen saknar när man tänker efter.

I eftermiddag/kväll kommer mormor hit på middag och ett "frisör besök"
Hehe, mysigt <3

Puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0