Klockan är bara 2 !?

Oj det är helt sjukt, trodde att klockan var minst 17:00 så jag fick mig en liten chock när jag tittade på klockan och den bara var lite över två :o

Har hunnit med så mycket idag, redan. Så det känns som att hela dagen redan har gått.

Tog in och borstade hästarna undertiden som dem fick sitt lunchhö och upptäckte att mitt hjärta Rullan kan backa på kommando... Jag har aldrig tränat henne på det men ändå backade hon så fort jag sa "backa". Undra var hon fått det ifrån? Men oavsett bakgrund så var hon duktig!

När jag kom in började jag städa, så har städat 5 av 8 rum... Tänkte fortsätta med vardagsrummet senare.

Har även bakat en äpplekaka som just nu är i ugnen och undertiden passar jag på att slappa lite :p

Vi hörs senare, puss!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0