MånDag

Hej!

Sitter i skolan och har precis haft naturbruk, och nu är jag ledig fram till halv 4 då stalltjänsten börjar igen...

Kommer hem 18:20 och då ska jag plugga, prov på torsdag, en inlämning och en redovisning till på fredag och jag har inte börjat med något av det. Hehe, jag är duktigt...

Helgen har varit grym, det var jätte skönt att få träffa Hedvig och få prata om allt och inget med henne. Vi åt god mat och bara hade det mysigt.
Vi tittade även när Hugo spelade handboll och han var så himla duktig!
Sista matchen mot Eksjö förlorade dem men Hugo gjorde 9 av 10 mål vilket gjorde att han blev utnämnd till matchens lirare, Stolt kusin :D

Vi hörs väl när jag kommer hem ;)

Puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0